Jag vill bli frisk


Usch, stackars mig! Jag har legat hemma från jobbet idag och har inte alls mått bra. Tror tillochmed att jag har haft feber under dagen men nu har jag tagit en ipren och mår redan mycket bättre. Får se hur länge det håller...

Imorgon börjar min hud-och spaterapeut utbildningen igen, jeej. Som jag har längtat! Måste bli frisk, får inte vara sjuk. Jag mår sjukt bra! (önsketänkande) Söta Jessica som går i min klass kom förbi mig idag och vi har legat och kollat på lite gossipgirl avsnitt och ätit massa godis, jätte mysigt! Men det är typ det ända som jag har ätit idag, börjar faktiskt bli lite hungrig nu.

Nu ska jag bli frisk!

Love♥


Kommentarer
Postat av: It´s Emmi

Gud vad roligt det verkar vara med hud- och spaterapeut utbildning:) är det typ massage och sånt där? krya på dig:)

2009-09-13 @ 12:38:59
URL: http://itsemmi.blogg.se/
Postat av: Camilla

krya på dig! :)

2009-09-13 @ 13:58:22
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0