Det regnar här i Stockholm idag!


Nu ska jag ut i regnet och möta upp Emelie. Jag har saknat henne så mycket så det ska bli jätte kul att få träffa henne igen, äntligen! Klockan 15 ska jag till Johanna på Studio Paus och fixa mina ögonbryn sen ska vi nog hem till mig och prata om sommaren som har gått, hihi. Finns mycket kul att berätta!

Snyggt va?!

Senare ikväll kommer Sureia hit. Hon ska sova här och då ska jag passa på att färga hennes bryn och fransar. Det blir en riktigt tjejdag idag. I like!

Nu måste jag rusa!

Lots of love

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är bra här också :)

fint det blev!

2009-08-26 @ 18:09:00
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Camilla

fint de blev :)

2009-08-26 @ 18:22:46
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Jessica Fredriksson

Nemen kolla vilken snygging jag hittade här då ;)



Håret blev ju jätte fint och ögonbrynen ser inte alls konstiga ut. Så söt så :) Får ta och höras någon dag. Inte långt kvar tills jag kommer upp till Stockholm igen. Weeiii :) Puss Jessica!

2009-08-26 @ 22:10:35
Postat av: Anna

Det blev bra, är alltid lika skönt att blondera utväxten som blivit. Själv hade jag blont hår i somras, men jag stod bara ut några månader för jag tyckte det var så jobbigt att gå till frisören så ofta och sitta i den varma maskinen :D haha.



Svar: Åh låter skoj, fast att jobba på helgerna är inte så skoj. Jag jobbar på en ica butik, ska göra det i ett år innan jag börjar plugga igen:)

2009-08-27 @ 00:44:06
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0