Träningsvärk!!!

Gomorgon fina!

Jag somnade som en stock i går i ginos famn och har sovit enda tills nu. För en gångs skull så vaknade jag inte tidigare än kl 9! Jag känner verkligen av träningsvärken i mina lär och armar idag, men den brukar ju alltid bli värre på den andra dagen, alltså imorgon... får se om jag ens kommer kunna röra mig då, haha!

I dag ska jag jobba, fast jag börjar inte förens kl 16 och har inget bestämt tills dess så jag får se vad jag hittar på. Kanske bara ska lata mig och njuta av att inte göra någonting, låter rätt skönt faktiskt! smiley Hoppas ni har sovit gott!

Nu ska jag äta lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Melina

skönt att börja jobba sent :)

2009-05-14 @ 10:54:00
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0