Idag kommer Valentina

Godmorgon!



En gammal bild på mig och valentina

Vi hade en jätte trevlig dag/kväll tillsammans igår på kalaset! Vi åt en massa god mat, drack vin, satt ute i solen, spelade kubb, tittade på eurovisioncontest och bara hade det trevligt! Jag var hemma halv tre inatt, så känner mig inte sådär jätte pigg just nu! Men vet ni vad, det gör ingenting!! För om tre timmar ska jag möta upp min italienska kompis Valentina som jag inte har träffat på ett halvår! Hon stannar hos mig över natten och åker hem imorgon kväll, det ska bli såå kul! Så håller vädret i sig så kommer vi nog bli ute hela dagen.

Hoppas ni har haft en bra helg!

LOVE


Kommentarer
Postat av: marie

Det är alltid kul att träffa kompisar som man inte har sett på länge :)

2009-05-17 @ 13:07:46
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Louize

Väldit fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0