Klarblå himmel



Hoppas ni har sovit gott! Vilken underbart väder vi har här i Stockholm!
 Vi hade en jätte mysig kväll igår, hur var eran? Nu sitter jag här och dricker apelsinjuice och ska börja göra mig i ordning för jobbet. Jag jobbar nästan varje helg, vilket är sjukt jobbigt ibland... Men som tur är är jag ledig imorgon, så jag får iallafall njuta lite av helgen!

Jag har ett kort jobbpass idag och därefter ska jag hem till mina kusiner på kalas och träffa släkten, det ska bli jätte trevligt! När man inte bor hemma så ses man tyvärr inte lika ofta längre, så då får man passa på när det är kalas eller dylikt! smiley 

Nu ska kläderna och sminket på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0