Drömmar



Jag har vaknat upp två gånger inatt av att jag har gråtit och att min kudde har varit helt dygnsur. Jag drömde att Valentina som åkte här ifrån igår dog på resan hem, jag vet inte hur men det var så himla verkligt! Jag tänkte liksom tillbaka på vad jag hade sagt till henne innan hon åkte och om jag skulle kunat förhindra att det skulle hända. Det är läskigt hur verkliga drömmar kan vara! Det är inte första gången jag drömmer om dödsfall och vaknar upp helt söndergråten... 

Är det någon som vet vad dessa drömmar betyder? Är det bra eller dåliga? 

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

usch så jobbigt :/

2009-05-19 @ 10:14:29
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Julia

Usch de är grymt jobbigt, drömde också nån hemsk konstig dröm inatt, men då vart jag jagad och nån kille blev skjuten och de va jättekonstigt,men de va verkligen äkta kändes de som.

Ha en kanon dag=)

2009-05-19 @ 14:12:18
URL: http://glitterinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0