Världens sämsta uppdatering!

Jag har inte haft någon motivation alls till att blogga något de senaste dagarna. Vet inte riktigt varför men jag har varit lite deppig sen vi kom hem från våran underbara resa, ni vet hur det kan bli... Men nu känns allt mycket bättre! Efter jobbet idag tog jag en shoppingrunda i stan i det Härliga vårvädret som har börjat komma fram sakta med säkert. Fick med mig 3 fina plagg från Zara. I will Show you later!

Snart ska jag promenare ner till kalbergs station och möta upp en barndomsvän som jag inte har träffat på flera månader. Blir en kvällsfika på något mysigt ställe på rörstrandsgatan.

L o v e smiley


http://Sandra.faceyourbeauty.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0