I´M BACK!

Heeej!

Nu får min semester vara över. Kom hem till kalla sverige i fredags morse och känner fortfarande inte att jag har kommit in i den nya dygnrytmen än... Men nu har jag bestämt mig för att komma tillbaka till verkligheten!
 


Vi hade det alldeles underbart i Mexico, det kunde faktiskt inte ha blivit bättre! Vädret var jätte bra, stränderna var fantastiska, maten var god och folket var hur gulliga som helst! Vi kommer definitivt åka dit igen!! Vi tog massor med bilder som jag självklart kommer att dela med mig av här i bloggen. :) Men bäst av allt var att få simma med delfiner, vilken upplevelse!! Det är verkligen något jag tycker att alla ska göra.. känslan går inte att beskriva, den måste upplevas!smiley

Nu är jag hemma hos mamma och hälsar på. Jag har precis varit och grattat min bästa vän på hennes jobb. Hon blir 25 år idag, stor tjej! Grattis Sureia!smiley

Nu ska jag sätta mig ner och i soffan och dricka lite te med min syster. Bättre uppdateringar blir det, jag lovar!

Love/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0