Välkomna tillbaka!

Hej raringar! Välkomna tillbaka!

Efter många om och men så har ju nu bestämt mig för att börja blogga igen, kul va!! Det är säkert många av er som undrar vem jag är!? Sandra heter jag! Jag jobbar som Depå ansvarig ute i en butik i Nacka, villket innebär att jag har ansvar över alla dofter, hudvård och hårvård för män. Jag bor i innestan tillsammans med min underbara pojkvän som är ljuset i mitt liv!

Anledningen till att jag börjar blogga igen är för min egen skull och för att jag tycker att det är kul när man väl har tid. Ni är så välkomna att läsa om min vardag, drömmar, mina mål om vad jag vill uppnå här i livet och självklart allt annat som faller mig in!





Kommentarer
Postat av: kim

Tack så mycket :) Kul att se dig ute i bloggvärlden igen ;)

2009-01-09 @ 14:55:34
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0