Underbara Halmstad

Jag har precis vaknat upp här hemma i Vasastan och vi har haft det så underbart i Halmstad. Vi kom hem igår kväll efter 5 timmars bilfärd. Tiden går verkligen så fort när man är där, det gillar jag inte! Allitd lika sorgligt är det när man åker därifrån också, usch!

På kvällarna blev det massa god mat och goda efterrätter.


Och på dagen, en mysig promenad på stranden...






Att kunna ta en lång promenad på stranden 5 min från huset där man bor är livskvalite för mig. Jag fylls av ett lugn i hela kroppen och mår verkligen så bra! Som ni ser, visst är det underbart?!

Och så självklart massa mys och bus men mina söta småbröder

 

Önskar att man hade haft mer ledig tid att spendera nere i Halmstad. Men mycket jobb och lite fritid resulterar tyvärr det motsatta...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0