Hoppas det funkar!

Hej raringar!
Igår hade jag inte en sekund att offra till bloggen. Jag slutade jobba kl 20, därefter var jag och gino ute och övningskörde..jag körde på en 70km/h väg för första gången, hjälp.. det var läskigt! Men det gick bra, är faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag kan köra så pass bra efter bara 10 gånger. Första gången jag satt bakom ratten viste jag knappt hur man startade en bil. När jag kände att jag hade kör klart för kvällen så åkte vi och åt lite mat, ingen av oss orkade ställa oss och laga något när klockan var så mycket...Vi var hemma vid 23 tiden och då ska min galna sambo ner till tvättstugan och börja tvätta!? Jag gick och la mig, jag skulle börja jobba kl 8...

Nu håller jag på att omformaterar min dator, första gången strulade det så nu har jag gett det ett nytt försök! Jag hoppas det funkar, sitter vid ginos data nu och jag gillar inte att använda mig utav andras datorer, jag vill ha MIN! :) Snart ska jag dra fram damsugan och städa lite också, sen blir det sen middag som vanligt, men man börjar vänja sig!

Hoppas ni alla har haft en bra dag, och håll tummarna nu så att jag lyckas få min data att fungera som vanligt igen. 





Kommentarer
Postat av: Leia

Hej, allt bra idag? =)

2009-01-25 @ 15:16:39
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0