Internet strular

Åh vad jag hatar när internet och datorer inte fungerar som dom ska! Både jag och min sambo sitter här och är jätte irriterade för att det går så himla segt men jag ska försöka få in ett inlägg ändå!



Idag vet jag inte riktigt var tiden och min lediga dag tog vägen!? Jag hann ju slinga håret hos Alex och sådär men vips som det var så var det kväll! Jag blev jätte nöjd med slutresultatet, men hälften av mitt hår har gått av och jag har blivit jätte tunnhårig! Jag blev helt chockad när jag såg hur man bara kunde dra bort allt mitt fina men så slitna hår, trodde nästan att jag skulle bli flintis där ett tag. Men nu är jag nöjd och glad iallafall, det är huvudsaken! Ni får se resultatet imorgon!

Efter frisörbesöket så åkte jag och min älskling och träna och sen tog vi en sväng förbi Fancy sun och skaffade oss lite färg!smiley


Nu känner jag mig helt slut och ska snart gå och lägga mig, jobbar imorgon så då gäller det att vara pigg och glad.


Love/ sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0