Super nöjd!

Det blev en väldigt lång dag idag och jag kom nästan precis hem. Har varit hos fina Sara (efter jobbet) i hennes salong där hon har fått fixa min gräsliga utväxt och även klippt topparna. Nu känns håret super bra och jag är så nöjd! Ni ska få se resultatet imorgon, vilken skillnad!

Nu är jag ledig från jobbet i två dagar
och imorgon ska jag träffa min banrdomsvän Emelie som jag inte har träffat på hela sommaren. Hon har varit på Gotland och jobbat men nu äntligen är hon hemma igen! smiley

Nu ska jag och älsklingen krypa ner i sängen. Är jätte trött! Sov så gott söta ni♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt att vara ledig :) Själv jobbar jag typ varje dag förrutom helgen.. Får man fråga vad du jobbar med?

2009-08-26 @ 10:05:43
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0