Ibland har man tur!

Såg nyss på mailen att jag har vunnit en tävling på Market2member och kommer få hela mitt kylskåp fyllt av Vitamin Well, jeej!! Nu är jag jätte glad. Dom är både nyttiga och goda så det passar mig alldeles utmärkt, hihi!

Market2member är en jätte bra gratissida där du samlar poäng genom dina köp och registreringar på olika hemsidor. Dom har ca. 400 e-handelsbutiker som du kan välja mellan, Kläd- och skobutiker, resebyråer, hälsa och skönhet mm. Sen så kan du även vara med i olika tävlingar och ha samma tur som mig och vinna något! smiley

Bli medlem du också!
75 poäng får ni direkt, dvs 50 i startpoäng och 25 om ni värvas av mig!
Registrera dig här!

När du sen har uppnått 30000 poäng kan du enkelt byta ut dom till kontakter eller presentkort. Det är hur lätt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0