Från lördagen


Vi hade det verkligen jätte trevligt i lördags, Tack gumman för allt! Vi alla samlades på Naga där vi åt en jätte god middag och skålade för sureia som fyllde 25. Några drinkar senare när klockan började närma sig ett drog vi vidare in till hells kitchen där vi var först på dansgolvet! Halv fyra kröp jag ner i sängen bredvid min baby som redan låg och sov så sött.smiley Dan efter var jag inte alls lika pigg, men idag känner jag mig helt återställd!


Nu har jag precis kommer hem från jobbet... Solen skiner och jag har missat ännu en solig dag! Ikväll blir det "vårstädning" här hemma. Vi ska ta ner alla vinter kläder och skor till källaren och ta upp vårens skönheter!smiley Nu får vi bara hoppas att snön inte kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0