Hemma hos mami


Jag är hemma hos min mami och har precis ätit middag. Snart ska jag hjäpa min syster att färga håret och sen blir det Idol!

Jag hade ju som sagt en "dejt" med min tjejkompis igår, vi var ute och käkade på en jätte mysig libanesisk restaurang på Mariatorget. Bilder kommer jag att lägga upp sen när jag kommer hem! Det var iallafall super god mat och jätte trevlig personal. Det blev en hel del vin och ett par drinkar så lite lagom onykter var jag allt när jag åkte hem, hihi.

Nej nu ska jag blanda lite färg!

Love


Kommentarer
Postat av: Alicia

Vadå för färg? Asså vilken färg ska du färga håret på din syster?

2009-10-02 @ 14:39:13
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0