H a l m s t a d

Godmorgon gullungar!
Hoppas allt är jätte bra med er. Jag mår toppen förutom att jag är jätte trött... Jag har varit det i flera dagar nu och att sova verkar inte hjälpa... är det någon som känner likadant?

Sitter på jobbet nu men klockan tre ska jag bege mig till centralen och möta upp min syster, vi ska till Halmstad idag och hälsa på pappa och familjen.♥ Jag har längtat, det ska verkligen bli såå mysigt! Min lillebror fyller år idag också, plus att de har höstlov så det här passade alldeles perfekt att åka dit nu. :)

Min baby stannar hemma den här gången och jag blir borta tills på torsdag.

L O V E / S


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej :D allt bra??? <3

2009-10-26 @ 11:11:00
URL: http://typhanny.blogg.se/
Postat av: Alicia

Faktikst, så har jag också varit trött i flera dagar. Men det är nog för att det börjar bli kalt och vinter.

2009-10-26 @ 17:19:40
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0