Kanebo

Kanebo sensai total finish 

Jag tänkte tipsa er om ett sjukt bra puder som jag använder dagligen! Det kommer från Kanebo och är hur bra som helst. Tidigare använde jag alltid foundation, men det förstörde min hy jätte mycket...därefter började testade en massa olika puder men tyckte bara hyn blev värre. Då blev jag tipsad om det här från kanebo, som jag bara älskar!! Det är ett heltäckande puder som låter huden andas och det har verkligen gett resultat på min hy.

Ett startkit, med puderdosa, svamp och puderkakan kostar ca. 500 kr (vilket det är värt) Därefter köper man bara kakan och kan byta ut svampen då och då. Jag minns inte riktigt vad puderkakan kostar, men tror att det ligger på ca. 250 kr.

This is always in my bag and I JUST LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Julia

oh kanske nåt man ska satsa på?

Använder foundation varje dag och hyn blir jättedålig, har funderat på att skaffa ett bra puder ist men har inte hittat nåt"/

2009-05-18 @ 18:24:53
URL: http://glitterinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0