Sovmorgon


Bild på mig från Mecixo

Godmorgon! Idag har jag verkligen sovit ut, hur vanligt är det att jag vaknar efter kl tio? Men jag känner mig näsan segare nu än när jag vaknar vid 8-9 tiden. Jag har egentligen lite saker att göra idag men jag måste bara strukturera den så att inte allt krockar med varandra, det är så typiskt mig!

Jag har suttit och bläddrat igenom alla bilder från Mexico nu på morgonen, gud vad jag längtar tillbaka! Det är ett ett resemål jag VARMT kan rekomendera för er som funderar på att åka utomlands mallan perioden januai-maj. I love it, och vi ska garanterat åka tillbaka!

Nu ska jag och älskling ner och äta frukost på Bönor och bakat, hörs snart!

 Love Sandra

Kommentarer
Postat av: Nikolina

så fin bild! :D gör du idag? :)

2009-05-20 @ 11:33:51
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0