Nu - The hills


Hoppas ni har haft en bra dag kära läsare!

Jag har haft en jätte mysig fredag tillsammans med Nathalie idag. Vi har bott i våra mjukiskläder och bara mått bra och ätit gott hela dagen. En vän till henne kom också förbi och hängde med oss ett tag, jätte trevligt! Dom har precis åkt hem så nu har jag bäddat ner mig i sängen med min dator. Jag tänkte titta på några avsnitt av The hills! Min älskling sover hos Fredrik inatt så jag är alldeles ensam, läskigt! Jag är jätte töntig när det kommer till sånt, men men.. det är bara att lära sig!

Imorgon börjar jag jobba kl 11, så ska upp någorlunda tidigt iallafall! Natti natti. sov så gott!

Love sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0