Nu är jag ledig i två dagar!!


Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Minka ynkla 4 timmar gick väldigt fort trots att det var så lugnt i butiken! Vart är alla människor? Är det ingen som shoppar längre?

Nu har jag precis slagit mig till ro i soffan framför filmen München, har hört att den ska vara bra! Det ska bli så skönt att vara ledig i två dagar nu. Det blev lite ändrade planer ang. min vän från Italien som jag skulle träffa imorgon, hon kommer förmodligen hit på söndag morgon istället, det blev lite strul med resan hit! Jag längtar, helt sjukt att vi inte har sett på ett halvår!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Love/ sandra

Kommentarer
Postat av: Paulina

mysigt, ja kollar på 2½ men nu, men ska nog lägga mej i sängen snart och kolla på tv där istället, eller starta en film. vilken film ska du se?

2009-05-11 @ 21:52:50
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: M A L I N

vilken fin bild!

2009-05-11 @ 22:20:56
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0