Big Citylove



Jag mötte upp Emelie på stureplan tidigare och vi bestämde oss för att köpa en islatte och sätta oss i solen i Kungsträdgården. Det var länge sen vi sågs så vi hade massa kul att prata om, även min syster kom förbi vilket var jätte trevligt! Emelie skulle ju som sagt jobba vid tre så jag och Kim tog en runda i stan och kikade lite i olika affärer efter en klänning som hon skulle kunna ha på sig på sin slutskiva, tyvärr hittade vi ingen som föll henne i smaken... Däremot fick jag med mig ett par jeansshorts hem från Zara som jag snart kommer visa upp!smiley 

Hoppas att eran dag har varit lika bra som min Och att den bara blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Idag jobbar jag i ringen på JC och det är kul! Vi ses på tisdag men jag har turen att slippa inventera :D eftersom jag stänger och vi är tillräckligt många :)puss puss

2009-05-29 @ 18:03:49
URL: http://penispasta.blogg.se/
Postat av: alexandra !

sv: min dag har varit super, hoppas att din oxå har dte!

2009-05-29 @ 19:27:08
URL: http://alexandraforss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0