Har haft fullt upp...

Heej!


Jag har verkligen inte haft en ledig stund idag till att sitta framför datorn förens nu. Jag har varit på vift hela dagen! Nu har vi köpt den viktigaste inför resan iallafall så det kan vi släppa nu... Nu står tvättmaskinerna på högvarv och jag ska snart ställa mig och diska och fixa upp lite här hemma. Jag har inte ens börjat packa, hjälp! Kanske ska ta och kolla på det snart... Jag jobbar 8-17 imorgon så kommer inte få så värst mycket sömn inatt, men det får jag stå ut med! smiley Hur det blir med bloggandet när jag är borta vågar jag inte svara på, känns som att jag tar semester härifrån också och ger gärnet när jag är tillbaka istället. Behöver verkligen en semester utan dator och telefon känner jag!


Men vi hörs imorgon under dagen!


Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0