Jag ska till paradiset om 2 veckor

Wohoo!! Idag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker. Ord kan inte beskriva min lycka för denna resa. Jag känner verkligen att jag/vi behöver komma bort från Sverige ett tag och ladda om batterierna. Hade jag inte haft denna underbara resa att se fram emot så hade jag nog varit världens tråkigaste och deppigaste människa just nu...

Tanken på att få se och känna solen i två veckor, dricka goda drinkar, äta god mat, shoppa, snorkla, simma med delfiner och bara få vara tillsammand med min baby får mig att göra kullerbyttor här hemma, hehe

Här kommer vi att bo...


Här är våran strand...


Cancun, där vi kommer hålla till en del...


Visst ser det helt underbart ut!? Jag kan inte fatta att jag snart ska dit! I Cancun är det spring break under samma tid vi är där, det ska tydligen vara helt galet! Under den perioden kommer en massa kändisar som Kanye west, Lill wayn, Flo Rida, Akon, m.m, You name it! Det är deras "St tropez". Vissa av dom kommer att uppträda på stranden nu när vi är där, och blir det inte allt för hysteriskt så tänkte vi försöka ta och se några av dom.


Jag längtar! smiley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0