Girls night at home

Jag hade som sagt en himla jobbig natt i natt och var verkligen jätte trött när jag kom till jobbet. Men efter några koppar kaffe så kände jag mig hel igen och konstigt nog gick dagen ovanligt snabbt för att vara en sån där "jobbig" dag. Efter jobbet blev det lite shopping som tröst som jag ska visa upp här sen! smiley


Snart kommer min kära vän hit och då ska vi iväg och äta på Birkastans godaste pizzeria och köpa Ben & Jerry´s, och som vanligt blir det min favorit Half Baked! Den tröttnar man verkligen aldrig på.smiley I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt, jag ska hem och hälsa på min familj och bara ta det lugnt... Det blir förmodligen sista gången nu innan vi reser till Mexico, nästa vecka har jag fullt upp och inte tid för något känns det som!


Nu ska jag tända upp våran mysiga spritkamin och plocka undan lite innan hon kommer.


L O V E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0