En vecka kvar!!

Godmorgon!

Igår var det dålig uppdatering i blgggen och så ser jag nu att det ända inlägget jag skrev igår inte ens har publicerats, typiskt! Gino hämtade upp mig från jobbet igår efter att jag stängt butiken, sen åkte vi och "stor"handla för den sista veckan vi har kvar här i Sverige tills vi åker! :) Vi hyrde Patrik 1,5 också, den var helt okej faktiskt.. alltid kul att se något nytt, plus att jag gillar Torkel som skådespelare.


Nu har jag precis ätit frukost, idag blev det yogurt med müsli och russin, knäckebröd, banan och ett glas mjölk! Jag ska strax åka till jobbet. Idag slutar jag kl 18 och därfter tänkte jag åka och träna, vilket jag vet att jag inte kommer att känna för när jag slutar! Men men, det är bara bita ihop, ska ju ligga på Mexicos fina stränder i 2 veckor snart! Igår hämtade jag ut pengarna som vi ska ha där också, var tvungen att förbeställa dom för en månad sen, men nu ligger dom här hemma och väntar på att få spenderas, hihi! :)

Love / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0