Plugg - is



Nu är det påriktigt! Nu är det plugg som gäller. Kul och väldigt lärorikt måste jag ändå säga! smiley Idag har vi fått lära oss hur man gör en djuprengörande "ansiktsbehandling" med skrubb. Nathalie har varit här hela kvällen så jag har fått öva på henne här hemma. Men hon klagar inte hehe! Igår fick vi också lära oss att färga bryn och fransar. Resultatet blev helt OK på mig men mörka ögonbryn är egentligen ingenting jag föredrar, det är tur att det inte är permanent hihi. 

Nu ska jag läsa på lite om våra produkter innan jag går och lägger mig. Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera och att det har blivit väldigt sena inlägg på sistonde. Jag ska bli bättre, jag lovar! smiley 

L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0