Kunde dagen blivit bättre?




Jag och Emelie möttes upp inne i stan och satte oss på Fridays uteservering och tog en fika. Jätte härligt väder och perfekt för att mysa ner sig i deras soffor med en latte! Efter ett tag så började vi känna oss jätte sugna på glass så då beslutade vi oss för att ta en promenad till gamla stan för att besöka Ben&Jerry´s nya glassbar, det satt inte helt fel! smiley Yummi!




Jag tog en kula av cookie dough och en annan med cocos och mandel, de måste vara någon ny smak men den var helt okej! Nu har jag precis kommit hem från denna härliga dag. Dukitga Jag promenerade faktiskt hela vägen hem, vilket var jätte skönt!

Hoppas ni har haft en bra dag!

L  O  V  E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0